4.30.2014

6日5夜日本九州自由行 - 福岡+相島(貓島)篇


Day 4
熊本 → 高千穗 → 高千穗峽 → 福岡 → 博多

離開高千穗峽,我們乘坐「ごかせ号」往福岡,到達博多駅的時候已經是晚上,我們先到酒店放下行李,再返回「博多駅」一帶逛逛。


Day 4: 臨近聖誕,「博多駅」外掛滿燈飾

Day 4: 好靚,好多情侶喺度自拍

Day 4: 大型聖誕樹

Day 4: 嚟到福岡,點可以唔食有名嘅博多拉麵?首選梗係「一蘭」啦!喺「博多駅」附近就有一間

Day 4: 落單流程同香港店差唔多,都係好似去咗圖書館食麵咁

Day 4: 湯底濃郁,味道比香港一蘭好 • 好 • 多

Day 4: 雖然已經半飽,但我哋堅持再去食多碗拉麵,JR Hakata City 10/F 就有間「一風堂」

Day 4: 食完「一蘭」再食「一風堂」,飽到嘔但依然覺得好好味,我果然最愛「一風堂」嘅「白丸」君



Day 5
博多 → 相島 (貓島) → 天神 → 博多

福岡市附近有兩大貓島,分別是「相島」和「藍島」。這天我們選擇到距離福岡市比較近的「相島」。由「博多駅」出發,坐JR到「JR福工大前駅」 (「鹿兒島本線」往「門司港方面」,車費260円,車程約15min),在「JR福工大前駅」外轉乘循環巴士「相らんど線」(時計回り) 到「相島渡船場」 (車費100円,車程約10分鐘),再乘町營渡船「しんぐう (SHINGUN)」到相島 (船費460円,船程約30分鐘)

福罔兩大貓島介紹
http://www.fukuoka.com.hk/archives/2717
巴士時間表 
http://www.town.shingu.fukuoka.jp/index.cfm/1,0,284,325,html
渡輪時間表
http://www.town.shingu.fukuoka.jp/index.cfm/1,970,284,191,html

(有需要可以請Google Translate幫忙)

Day 5: 「JR福工大前駅」外,就喺呢度等巴士

Day 5: 巴士時間表,我哋坐08:19嘅班次,留意唔係每班車都會經「相島渡船場」,所以出發前記得check清楚

  同一般日本巴士唔同,呢條路線上車就要俾錢

Day 5: 好快就到「相島渡船場」

Day 5: 巴士會接載埋渡輪嘅乘客,所以會喺碼頭等到下一班船埋岸先會開走

Day 5: 我哋坐09:20嘅渡輪,喺候船室入面已經見到貓貓,唔知佢係咪坐船出嚟嘅呢?XD

Day 5: 仲有一隻白貓,不過佢哋兩隻都好怕羞

Day 5: 等咗好耐,終於可以上船

Day 5: 呢日天陰陰風又大,去程嘅時候隻船拋到好似海盗船咁,雖然我平時都好少暈船浪,不過都唔敢大意,盡量合埋眼休息吓先

Day 5: 坐咗30分鐘海盗船,終於嚟到「相島」

Day 5: 呢度啲貓貓肥肥白白又乾淨,一啲都唔似流浪貓,又唔怕陌生人,當然手中有貓零食就會更加受歡迎

Day 5: 見有隻貓喺樹上面走嚟走去,邊個話貓唔識爬樹?

Day 5: 「相島」忌廉哥

Day 5: 突然之間殺出一行6隻童黨!

Day 5:「打劫呀!搶晒我啲貓零食喇!」

Day 5: 島嘅東端有一個叫「相島積石塚群」嘅古蹟,沿住指示牌行大約15分鐘就到

Day 5: 呢度入去

Day 5: 有工程進行緊,應該係做緊考古工作

Day 5: 有介紹牌但完全睇唔明,不過睇個名都估呢度應該係一個古墳

Day 5: 由石灘望出去仲見到一個石洞,外型幾有趣

Day 5: 相島呢度真係好寧靜,絕對見貓多過見人

Day 5: 「o靚仔,又係你呀?」由古蹟行返出嚟得返佢一隻,好明顯呢隻為食貓仲想R零食

Day 5: 為食得嚟又得意,好想帶佢返香港

Day 5: 呢隻白貓眼神好似貓叔

Day 5: 呢隻黑白貓嗲到暈,生得咁大隻但成日俾其他貓蝦

Day 5: 呢隻惡嘢好曳,週圍蝦蝦霸霸,唔俾佢食仲出手抓我

Day 5: 見兩隻小白獅

Day 5: 噢,原來係有三隻!好過癮,三隻幾乎一模一樣,除咗頭頂執灰毛有少少唔同

Day 5: 太陽伯伯開始出返嚟,我哋沿住海邊慢慢行向島嘅西面,可能呢日天氣有啲凍,啲貓星人無想像中咁多

忽然發現呢隻小黃貓,佢啲動靜好趣怪

Day 5: 唔知係咪一家三口呢?大小黃貓一樣樣㗎!

Day 5: 有個唔知咩記念石碑

Day 5: 比較簡陋嘅神社

Day 5: 個樣好似荒廢咗

Day 5: 盡頭有個堤壩,睇慣維港啲水,好少見個海咁大浪

Day 5: 好簡樸嘅漁村,同日本卡通片所見嘅差唔多

Day 5: 有間「金毘羅神社」,但見入口生滿晒草就無行入去

Day 5: 呢邊冇民居,所以完全見唔到喵星人出没,我哋見時間差唔多,就原路折返無再向前行

Day 5: 返到有民居嘅地方玩Photo Hunt,留心啲就好容易搵到貓

Day 5: 呢兩隻烏呢媽叉貓超級熱情,吊住我哋尾吊咗好耐

Day 5: 「亲,需要導遊服務嗎?」

Day 5: 好寧靜,完全見唔到有人出入

Day 5: 呢隻貓又係好熱情咁想做我哋導遊

Day 5: 但見我哋俾唔起貓零食,即刻無我哋咁好氣

Day 5: 我哋喺島上逗留大約4個鐘,跟住坐14:00嘅船返福岡,碼頭有隻黑白小貓同我哋講拜拜

好彩回程完全唔拋,唔使玩多次海盗船

Day 5: 夜晚我哋嚟到天神區,試吓福岡嘅特色:屋台
(有100円巴士往來博多同天神,詳細路線可到 http://www.nishitetsu.jp/bus/rosen/100.html )

見到成條間都係屋台但完全唔知點揀,最後都係用宇宙定律:去多人幫襯果間實無死!最後揀咗呢間「鬼多郎」

Day 5: 弊,全日文,點嗌好?

Day 5: 問老闆有冇英文menu,佢話無,正當唔知點算之際,佢居然拎咗個中文menu出嚟!雖然中文同日文menu有小小出入,但大家估估吓都算落到單

Day 5: 屋台入面座位唔夠10個,中間就係廚房

Day 5: 我哋叫咗餃子同炸雞皮:餃子不過不失,炸雞皮就驚為天人!
(不過勸大家唔好去屋台食正餐,因為唔覺唔覺其實都幾貴)

Day 5: 喺天神行多一陣,我哋就坐巴士到中州食拉麵:

Day 5: 睇旅遊書見呢碗「多䓤多芝麻麵」超想試,不過食落口又覺得不外如是,始終都係「一風堂」最好味!



Day 6
博多 → 福岡空港 → 香港

Day 6: 今日最後一日,行程就係去瘋狂購物。呢間係我哋喺福岡嘅酒店 the b hakata,由「博多駅」行去大約5分鐘

Day 6: 先去「博多駅」shopping!隔離嘅博多巴士總站「博多バスターミナル」仲有間超大100円店

6日5夜嘅九州之旅正式結束,多謝收睇!



其他文章:
6日5夜日本九州自由行 - 佐世保篇
6日5夜日本九州自由行 - 阿蘇+熊本篇
6日5夜日本九州自由行 - 高千穗篇

想睇更多相片?可以到旦酥糕爸嘅相簿:http://www.fotop.net/lncb/Fukuoka2

沒有留言:

張貼留言