9.28.2009

神秘的失敗者: LC-A+ x 樂凱 : 彩韻 400 +谷沖

早陣子見到網友遊香港歷史博物館, 好像是個有趣的地方, 趁某星期六沒節目就去逛逛.

相機: LC-A+
菲林: 樂凱 彩韻 400 (谷沖2級)

知道室內環境昏暗, 就再試玩谷沖. 然後交到屋企附近的沖曬店沖灑. 星期四交菲林, 要星期一才取得到. 取貨時看著相版, 就心知不妙. 果然, 店員就跟我說:"好暗喎, 好似影個時唔夠光......小姐,盛惠$50!"

真是失敗之作, 暗不特止, 微粒還很粗, 唉......

不過始終是自己的作品, 多看幾眼後, 也覺得不是這般糟糕嘛, 還充滿著神秘感呢!
(阿Q我是也!)

1. 一入門口就見到這個大地球, 藍綠色出得幾靚!

2. 呢張係成輯相唯一較成功的重影

3. 大燈籠

4. 很詭異喎...

5. 大戲隊Band就係坐呢度

6. 玉虛宮

7. 長洲包山


一心去到老公居然有帶相機無帶咭 (真係重大打擊)
我就大方啲借部機佢影下啦, 呢張係老公影o既

8. 枱上面的是茶果?

9. 雜貨鋪

我好細好細個時係街市見過, 記得仲試過俾個皮旦缸界親腳

10.民初大街

11. 戲院

以前戲飛o既坐位編號都係劃上去, 有前坐, 後座同超等之分

12. 涼茶鋪

涼茶會一碗碗放係度攤凍, 我成日諗, 老闆記唔記得邊碗放左幾耐?

13. 士多: 小朋友嘅最愛

14. 行到人地收館先肯走, 去到附近的咖啡室醫下肚. 佢地有好多種生啤! 仲好大杯!

15. 不過d野食麻麻

16. 再出返去海港城Faces行街, 星期六特別多人 睇下個"錢陣"! 真係排住隊比錢喎! (老公拍的)

沒有留言:

張貼留言