9.11.2015

10日9夜俄羅斯自由行 - 金環篇 • 賽吉耶夫 (Day 07)


千里迢迢來到俄羅斯,有機會當然想走遠一點看多一點,所以這天旦酥糕爸媽便到離莫斯科不遠的小城鎮 - 賽吉耶夫 Сергиев Посад (Sergiev Posad) 走走。

在莫斯科的北面有著多個具歷史及宗教價值的小城鎮,這條旅遊路線被稱為「金環」Золотое кольцо (The Golden Ring)。當中的賽吉耶夫 (或稱謝爾吉耶夫) 是離莫斯科最近的金環城市,坐火車只需一個多小時便可到達。

賽吉耶夫的市中心有一個重要的建築群:賽吉耶夫聖三一大修道院 Троице-Сергиева лавра (Trinity Lavra of St. Sergius) ,建於1345年,是俄羅斯東正教的精神中心,在1993年被聯合國列為世界遺產。

除了看東正教建築外,賽吉耶夫還有一座玩具博物館,館內收藏大量當地生產的傳統玩具及藝術品。



Day 7
莫斯科 Москва (Moscow) → 賽吉耶夫 Сергиев Посад (Sergiev Posad) → 玩具博物館 Музей игрушки (Toy Museum) → 賽吉耶夫聖三一大修道院 Троице-Сергиева лавра (Trinity Lavra of St. Sergius) → 莫斯科 Москва (Moscow)

Day 7: 我們坐地鐵 1號或5號線到共青團站 Комсомо́льская (Komsomolskaya)站

Day 7: 再到雅羅斯拉夫利火車站 Ярославский вокзал (Yaroslavsky Railway Station),之前已經講過,呢度有3個火車站,所以要小心留意,唔好去錯。


Day 7: 呢度係雅羅斯拉夫利火車站嘅正門,但月台唔喺呢度,要兜到車站嘅後方

Day 7: 抬頭望見到大大個MOCKBA....

Day 7: ...月台就喺建築物嘅對面

Day 7: 售票處就喺旁邊。記得出發前寫低賽吉耶夫嘅俄文名字,咁買車票時可以直接交俾職員,以免到時雞同鴨講。火車不設劃位,車票亦無標明班次,所以可以買埋回程車票
(唔識點講?其實旦酥糕媽都係用圖示 Москва ⇄ Сергиев Посад)

Day 7: 去到月台要留意電子顯示屏,金睛火眼望往Сергиев Посад嘅火車喺邊個月台開出

火車到啦!每個鐘大約有一至兩班火車往賽吉耶夫

Day 7: 呢日火車上面好少人

Day 7: 坐一個鐘多啲就到達賽吉耶夫火車站

Day 7: 賽吉耶夫火車站

Day 7: 落車後要穿過路軌

Day 7: 火車站附近嘅銅像

Day 7:離開火車站轉右,行無幾耐就見到Burger King, 轉入Burger King條街,繼續向前行

Day 7: 行大約5分鐘左右就會見到大街,玩具博物館就喺附近

Day 7: 認住呢個指示牌

Day 7: 博物館嘅入口比較隱閉

Day 7: 玩具博物館 Музей игрушки (Toy Museum)

如果想影相喺博物館入面影相要另外俾影相費 (職員真係會check你張收據),入場後要先到地庫寄存行李。唔知係咪因為呢日落雨嘅關係,職員仲要求我哋買鞋套

 博物館地址:http://museumot.info/kontakty
開放時間:http://museumot.info/grafik/
入場費:http://museumot.info/ceny/
(溫馨提示:Google translate是你的好幫手!)



Day 7: 博物館內有唔同年代、唔同主題、唔同國家嘅玩具


Day 7: 迷你賽吉耶夫聖三一大修道院

Day 7: 大部份都係木製玩具


Day 7: 又點少得俄羅斯娃娃?

Day 7: 係咪去咗西伯利亞?


Day 7: 蘇聯時期嘅火箭發射中心

Day 7: 鐵皮貓貓

Day 7: 軍隊figure,有唔同造型

Day 7: 各款俄軍


Day 7: 「起來!不願做奴隸的人們!」
居然有天安門廣場!果然係friend

Day 7: 可以活動嘅木頭公仔,好有趣

Day 7: 參觀完玩具博物館,我哋繼續往北行向修道院進發。沿路會見到呢個二戰記念碑

Day 7: 再行前少少,會見到兩座白色嘅小教堂,Пятницкая и Введенская церкви (Pyatnitskaya and Vvedenskaya Church)

Day 7: 由兩座教堂旁邊嘅小路繼續行前就到達修道院嘅入口。入口附近有座銅像

Day 7: 一進入修道院範圍,就見到呢座七彩建築物:
The Gateway Church of the Nativity of St. John the Baptist


Day 7: The Church of the Holy Spirit

Day 7: The Church of the Holy Spirit及水棚

Day 7: 水棚中間有個十架水泉,好多東正教教徒會嚟取聖水

Day 7: Chapel over the Well

Day 7: The Assumption Cathedral 及 Chapel over the Well

Day 7: The Assumption Cathedral

Day 7: The Assumption Cathedral 內部

Day 7: The Assumption Cathedral 內部

Day 7: The Assumption Cathedral 內部

Day 7: Bell Tower


Day 7: Bell Tower


Day 7: Pilgrim Tower

Day 7: The Church of the Virgin of Smolensk
後面白色尖頂係 Infirmary with the Church of Saints Zosima and Savvaty

Day 7: The Church of St.Micah and The Refectory with the Church of St.Sergius

Day 7: The Refectory with the Church of St.Sergius

Day 7: The Palace of the Metropolitan

Day 7: 維修中嘅 Tsar's Palace。我哋參觀嘅時候修道院有維修工程,部份地方封住咗去唔到 

Day 7: 喺入口附近有間小食店賣糕餅小食,我哋買咗呢個魚餅,好好味呀

Day 7: 參觀完修道院,唔使急住返火車站住,可以先到觀景台影幾張靚相。由修道院行返去Pyatnitskaya and Vvedenskaya Church嘅對面,會見到一條斜路

Day 7: 沿斜路行上去

Day 7: 好快就到觀景台

Day 7: 可以遠觀整個賽吉耶夫聖三一大修道院嘅建築群

Day 7: 賽吉耶夫聖三一大修道院 Троице-Сергиева лавра (Trinity Lavra of St. Sergius)

Day 7: 賽吉耶夫聖三一大修道院 Троице-Сергиева лавра (Trinity Lavra of St. Sergius)

Day 7: 回程時我哋由觀景台果邊嘅街道行返火車站,途中見到幾間特色民房

Day 7: 會唔會有魔法師住喺入面?

Day 7: 話咁快就到火車站,呢日行程完滿結束!




其他文章:
10日9夜俄羅斯自由行 - 聖彼得堡篇 • 中央區 • 涅瓦大街 • 基督喋血大教堂 (Day 01)
10日9夜俄羅斯自由行 - 聖彼得堡篇 • 北區 • 彼得與保羅城堡 • 聖以撒大教堂 (Day 02)
10日9夜俄羅斯自由行 - 聖彼得堡篇 • 彼得夏宮 (Day 03)
10日9夜俄羅斯自由行 - 聖彼得堡篇 • 沙皇村 • 凱薩琳宮 (Day 04)
10日9夜俄羅斯自由行 - 聖彼得堡篇 • 冬宮 (國家隱士盧博物館) • 紅箭號列車 (Day 05)
10日9夜俄羅斯自由行 - 莫斯科篇 • 紅場 • 聖巴索大教堂 (Day 06)
10日9夜俄羅斯自由行 - 金環篇 • 賽吉耶夫 (Day 07)
10日9夜俄羅斯自由行 - 莫斯科篇 • 克里姆林宮 • 基督救世主大教堂 • 新少女修道院 (Day 08)
10日9夜俄羅斯自由行 - 莫斯科篇 • 伊斯梅洛沃市場 • 國家百貨商場 (Day 9-10)
10日9夜俄羅斯自由行 - 莫斯科地鐵篇

2 則留言:

  1. 你好!
    我打算明年夏天到俄羅斯, 現在參考你的行程, 請教你在賽吉耶夫玩了多久? 大概幾點才回到莫斯科 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,若不計算車程,我們在賽吉耶夫逗留了4個半小時吧。我們大約晚上8時半回到莫斯科。

      刪除