10.24.2010

跌入Jo Malone迷陣...



話說近來俾BE嘅sis燒到我慶烚烚, 心思思想試下Jo Malone啲香水, 之前上網睇到佢地出咗一套6x9ml嘅聖誕Cologne Collection, 合晒我呢個"花心蘿蔔"嘅何尺.

某日旦酥糕爸出咗差, 無王管之下忍唔住走咗去Lane Crawford嘅Jo Malone counter, 一問之下, 原來呢set已經返咗貨, 二話不說立即要一盒, 跟住心思思諗買唔買多一枝, 因為上一次試過English Pear & Freesia, 覺得好正, 反而佢地出名嘅Red Roses就不是我那杯茶, 太女性化喇,  正同個BA傾之際, 佢幫我試左一個Red Roses加Grapefruit比我聞: "嘩! 好正!" 全完中和咗個種太女性化嘅斯文香味! (好在我個set已經有呢兩枝, 唔係失血應該更慘重) 跟住八八卦卦又試多幾種combinations, 越嚟越發覺呢個牌子嘅香水真係好神奇, 單聞同合併分別可以好大, 但又同樣咁討好

可惜今次serve我個BA唔算太熱情, 次次要我主動問想試其他味先幫我揀, 可能佢趕住收工卦? 都好嘅, 咁樣起碼我理智仲控制得住我自己, 最後要咗一盒 Cologne Collection + English Pear & Freesia 30ml, 埋單盛惠 $1430 ($950+$480), 貴就貴咗啲, 當係預支今年份聖誕禮物啦!

返到屋企即刻噴下枝English Pear & Freesia + Orange Blossom, 哈, 登時覺得自己好香!

(我有俾隻手腕旦酥糕佢地聞, 不過佢地好似聞唔到無咩反應...)

Jo Malone包裝簡潔, 加上一條黑緞帶; 感覺身體內血液都變成藍色

9ml裝細細枝好可愛

大愛! 已經打算用完就會回購100ml裝!
(100ml 盛惠HK$950, 即$9.5/ml, 比30ml裝 $16/ml抵好多)

Cologne Collection 入面有:
  • Lime Basil & Mandarin
  • Grapefruit
  • Pomegranate Noir
  • Red Roses
  • Orange Blossom
  • Vanilla & Anise


沒有留言:

張貼留言