11.06.2010

LOG-ON星期四

旦酥糕媽一向鍾意响"城市超級" city'super 遊蕩, 晨早已經LIKE咗佢地嘅facebook fan page. 最近佢地fan page有一個note吸引到我嘅注意:


雖然旦酥糕媽只是"妄想成為相機達人之人", 但我對條Vlashor相機繩好有興趣呀! 何況平時我都有放啲劣作仔上blog, 那二話不說, 即刻參加!


再碌落啲睇:
"另外,任何出席嘅朋友將當日LOG-ON
thursday盛況喺你個部落格度分享......
寫得最好
相機達人就可以免費獲得Diana Mini
Pettie Noir (價值$895)乙部!!!!!...




"免費獲得Diana Mini
Pettie Noir"!!!
全黑機身連閃光燈真係相當型仔; 旦酥糕媽對眼登時放光! 但我一向只留意一年兩次嘅Privilege Nights, 反而從來無參加過LOG-ON thursday, 究竟係咩一回事呢?


哦...原來係每月一次嘅party: 有遊戲, 買滿指定金額會有禮物送...

而最最最緊要嘅係, 有coupon可以download响當晚用! 雖然我本身有city'super卡, 平時買嘢都會有折扣, 不過都印定出嚟傍吓身先!

咁究竟旦酥糕媽抽唔抽得中條相機繩呢? 要知道我一向無抽獎運, 一枱12人抽11份獎品我都會係落空果個...


不過星期一就收到email話我抽中咗呀! 但一定要喺11月4日到iSquare LOG-ON分店攞獎品.

終於等到星期四, 放工嗱嗱臨出尖沙咀, 外面落住毛毛細雨...


以前喺尖沙咀返工多數行海港城, 好少會過嚟iSquare行, 對上一次嚟iSquare已經係睇"阿凡達"嘅時候. 其實iSquare地方唔算大, 每層鋪頭唔多, 不過人流比較少會行得舒服啲, 同埋有好多好正嘅食肆.

轉咗幾條扶手電梯就到LOG-ON, 以iSquare嘅人流嚟講, 今晚LOG-ON都算熱鬧.

店鋪入面週圍都貼有LOG-ON thursday嘅牌仔. 我覺得最貼心嘅係店員會拎住啲印好嘅coupon派俾顧客, 就算唔知道/或唔記得帶都有得用. 咁先係今時今日應有嘅服務態度丫嘛! 有福同享, 著數同分!

喺LOG-ON入面打咗個白鴿轉, 原來真係有攤位遊戲玩喎! 睇落啲遊戲唔難玩, 不過旦酥糕媽生性怕害羞無玩到, 但我好想知道儲齊印花可以換咩神秘禮物...

拎住封email喺相機部換相機繩, 通程相當快捷順利, 而居然仲有得揀顔色添, 分別係: 黑底白點, 淺啡底深啡點同粉紅底黑點. 店員哥哥估我要粉紅色, NONONO!!! 身為中女仲用粉紅色真係過唔到自己果關, 何況我根本唔鍾意粉紅色, 我梗係要啡色啦! 條相機繩好靚! 多謝LOG-ON!

最後旦酥糕媽用張10%OFF coupon買咗三樣嘢, 包括:
瀕臨絶種嘅iPhone 3GS機套(而家真係好難搵, 呢個世界已經被iPhone4包圍喇), 白色皮殼+一塊保護貼+捲線甜甜圈=盛惠$179(呢個公價貨品, 無折); 另外一本2011 朱古力形記事簿($58x0.9), 貪佢夠薄夠細; 最後一對花花襪($49x0.9), 用嚟襯吓我對中boots(好似話今年吹北歐民族風喎)! 今次都算好忍手咯!

沒有留言:

張貼留言