1.04.2011

鳥語花香的毛里裘斯 - Club Med La Plantation d'Albion 渡假村 (上)

等了5年,終於有機會再到Club Med的渡假村。在左選右擇,心大心細之間,最後決定到毛里裘斯去也!

大家或許會問,到底毛里裘斯在地球哪個角落,簡單google一下,就知道毛里裘斯位於印度洋,一個在非洲以東,靠近馬達加斯加的小島國. 地方不大,大約是香港的2倍,但卻是歐洲人,尤其是法國人嚮往的渡假勝地。其中一個原因是因為毛里裘斯曾經是法國及英國的殖民地,國民大多懂法語和英語,不諳外文的法蘭西人當然有賓至如歸的感覺。

其實我這個遠道而來的亞洲人也很喜歡這個小國:鳥語花香,熱情友善 --- 就是毛里裘斯所給我的回憶。



原來香港去毛里裘斯有直航機。經過約10個鐘嘅機程,我哋抵達毛里裘斯嘅機場。不出所料,係一個「豆腐潤」機場

連Chop上都有渡渡鳥嘅圖案,果然係「國鳥」呀!
(可惜渡渡鳥已一早絕咗種)

到達Club Med嘅La Plantation d'Albion!環境不錯,Club Med嘅渡假村多數有保證

渡渡鳥,又見到你啦!

咩叫繁花似錦,睇下呢個花叢就知。原來簕杜鵑都有咁多隻色



之前去埃及坐尼羅河遊船都見過,但無諗喺呢度又會見到呢班毛巾小動物

Club Med呢個渡假村都算大,有兩個泳池/餐廳/酒吧,分別位於Reception附近及圖中嘅Zen area。Zen area環境寧靜啲,又近我哋間房,所以我哋長期喺呢度打躉

樹上面點解有咁多個波波?原來全部都係鳥巢嚟架!可憐棵樹變到光禿禿,因為啲樹葉俾啲雀啄晒去做建築材料

對住印度洋嬉水,一樂也!

有不速之客!

餐廳Le Phare,早午晚餐都係睇menu點菜食,食晚餐要預先book位,但環境很好,非常浪漫

日間嘅Le Phare,吹住海風食嘢,爽!唯一唔好就係俾好多烏蠅同麻雀騷擾

夕陽下的Cosmopolitan

主餐La Distillerie係自助餐形式,賣相同味道都不錯!


嚟到毛里裘斯都見到貓呀!!呢隻超似砵砵!最鍾意喺食飯時候出嚟呃飲呃食!

又多一隻貓! 又係襯食飯時間出嚟搵食!

佢仲會呱呱叫大叫! 個樣好似好惡但其實好嗲㗎!

嘩嘩嘩! 不得了! 呢晚有海膽呀! (其實我唔食嘅)
旦酥糕爸話一流,係佢食過最新鮮最好食嘅海膽

見到真係嘴已O!好大條劍魚!初初以為係標本,但見到廚師們正喺佢另一面片呀片!原來係真㗎!不過味道好唔好就唔知,因為我唔食生嘢,而旦酥糕爸又屙又嘔(唔知係咪早一晚嘅魚生唔乾淨),呢條劍魚究竟係咩味,對我哋永遠是心裡心裡一個謎(難解!難計!)

Club Med每晚都有dress code,  呢晚係白色之夜,連個朱古力噴泉都變咗白色! 好靚呀!

嚟到Club Med,點少得各種運動等娛樂?呢度係Sports Centre

有空中飛人玩,但我唔夠膽喇...怕怕...

旦酥糕媽第一次射箭,居然係「柴娃娃比賽」中得到第6!仲係女子組嘅冠軍!旦酥糕爸就有底子,係眾人不知情下捧走個金牌!o殊!

呢邊係靠近reception嘅海灘,圖中間就係潛水中心

好舒服但唔多穩陣嘅大搖籃
(細細聲講俾大家知,其中一個試過俾旦酥糕爸坐反咗呀!)

藍的天,白的雲,綠的葉,紅的花: 神嘅創造真係No1!

夜間嘅Recpetion

喺Club Med每晚都會有show睇,今晚請埋觀眾上去俾人整蠱,有啲無聊不過我哋都笑到卡卡聲



其他文章:
鳥語花香的毛里裘斯 (下)

完整相簿:
http://www.flickr.com/photos/amywai/sets/72157625422331229/detail/

沒有留言:

張貼留言