7.03.2011

4日3夜台中台北自由行 - 台北篇 • 侯硐貓村



侯硐貓村弄貓之旅



Day 3
台中 → 台北 → 貓花園寵物餐廳 → 市林夜市


Day 3: 去完彩虹村,我哋就係返酒店拎返啲行李,坐火車返到台北。
坐火車比起高鐵時間會耐啲,不過唔使轉車,價錢又平好多
火車自強號(NT$375, 車程: 2小時17分) vs. 高鐵(NT$700, 車程: 約1小時)

台北我哋就住新驛旅店(台北車站前站店),位置一樣好方便!
 
Day 3: 到酒店check-in後就出發去市林夜市,
不過去市林夜市前去咗一間貓cafe


貓花園寵物餐廳

台北市士林區福華路129號1樓 02-28353335 (芝山捷運站旁)

Day 3: 「歡迎光臨!」

Day 3: 入面唔算好多貓,亦唔係全部都可以出嚟玩,
不過隻隻都好肥美

Day 3: 呢度啲貓真係當正自己係跎地,肆無忌憚咁瞓晌枱面

Day 3: 呢隻就好為食,有嘢食就係friend,無嘢食就散band
(想餵貓貓可以晌店內購買,貓/狗小食都有)

Day 3: 陣間會去士林夜市掃街,所以只係點咗少少甜品

Day 3: 好靚貓!

Day 3: 難得大帝肯俾面同我玩!
(留意cafe內有貓貓專用嘅櫈,好貼心! 去到記得唔好亂咁坐)

Day 3: 呢度嘅貓貓大部分都好有性格,唔多理人

Day 3: 店內唯一嘅狗狗,對人(手中嘅零食)非常熱情!

Day 3: 過足貓癮就出發到士林夜市。
有咩嘢玩/食應該全香港人都比我熟悉,所以唔多講啦!



Day 4
侯硐火車站 → 貓村 → 台北 → 桃園機場 → 香港


Day 4: 呢日係喺台灣嘅最後一日,朝早我哋出發到侯硐貓村
(由台北車站出發,可以坐區間車(最平)
莒光號(貴少少)到平溪線嘅「侯硐」車站,來回票價仲會平啲)


Day 4: 响火車站已經見到貓,果貓係貓村!

Day 4: 由火車站穿過好窄嘅天橋到貓村
(按:新嘅行人天橋已於2013年3月落成)

Day 4: 村地方唔大,不過响假日參觀嘅人好多

Day 4: 街貓龍虎榜

Day 4: DIY風車

Day 4: 貓貓佈置

Day 4: 呢度啲貓貓都係懶洋洋,
只要你唔係太煩氣,大帝們一般都好少理

Day 4: 櫈底有一隻

Day 4: 櫈面又一隻

Day 4: 自己有自己瞓,完全唔受影響

Day 4: 可愛的BB貓,居然瞓到打晒疊

Day 4: 呢度都有幾隻狗狗,可惜喺貓村佢地嘅地位好卑微

Day 4: 帥!

Day 4: 我由香港帶咗啲貓糧孝敬班大帝,
可惜佢地食慣罐罐,所以正眼都唔望下我啲咁寡嘅乾糧,
得呢隻翻版旦豬肯賞面食幾啖,果然旦豬貓最乖!

Day 4: 又再一次証實黃色(如牛酥)嘅貓係最惡死!
呢隻黃色大帝要食罐罐,其他貓只好企埋一邊
(黑白色果隻最慘,食食吓都會被貓搶咗去)

Day 4: 「走喇?下次再嚟玩啦,記得帶罐罐喎,喵!」

Day 4: 侯硐火車站內小店買嘅木製明信片,用嚟做手信一流呀!

Day 4: 去完侯硐,返台北市玩多一陣就上飛機啦。

台灣之旅正式結束!

沒有留言:

張貼留言