7.25.2011

我手畫牛酥

旦酥糕媽以前讀書嘅時候成日都要畫畫,但自從畢業以嚟都好少有機會執起啲「架生」,真係開壇畫畫都要數到6、7年前。其實唔係我唔再鍾意畫,只不過人越大就越嚟越懶,返到屋企只係想坐定定追套「真相」。

前一陣子班新舊同事話好耐都無搞作要搵啲嘢玩吓,小姐同事就提議嚟個最新最潮Art Jamming;一班人柴娃娃,嘻嘻哈哈咁嘈咗成晚,畫得靚唔靚已經唔重要,只知道離開嘅時候大家都笑好開心呀!

Art Jamming 一個session為3小時,但我哋買外賣上去食都食咗成個鐘,
果然畫畫只係作掩飾,吹水食嘢先係正經事。


個個人都話自己/唔識畫/未畫過/好耐無畫....

但出到嚟張張精品,究竟你哋係天才丫?定你哋講大話其實根本識畫畫?

上到去都未諗定畫咩,不過最後都係決定畫我個「心肝掟」酥酥!

結果會畫成點?係未好心急想知呢?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

凳.凳.凳.凳!

各位觀眾,翻•版•牛•酥•是也!
的而且確,比例係有啲唔對勁,塊面又有少少唔對稱。
不過丟疏咗咁多年,同埋畫得個兩個鐘,我都滿意收貨咯!

咁唔知牛酥又滿唔滿意呢?

旦酥糕媽:「.......」

沒有留言:

張貼留言