12.10.2015

10日9夜俄羅斯自由行 - 莫斯科篇 • 伊斯梅洛沃市場 • 國家百貨商場 (Day 9-10)


俄羅斯之旅接近尾聲,又是時候搜羅記念品給各方親朋好友,所以這天便來到位於莫斯科市郊的伊斯梅洛沃市場Вернисаж в Измайлово (Izmaylovsky Market) 。

伊斯梅洛沃市場是一個大型露天市集,位於莫斯科東邊的市郊,坐地鐵3號線到 Партизанская (Partizanskaya)站下車,跟著人群步行約10分鐘便到達。市集內有各色各樣的手工藝品、二手器材、首飾、衣物等,甚至連傢俬也有,除了遊客會在此選購記念品外,當地人也會到市集二手區域尋寶。



Day 9
伊斯梅洛沃市場 Вернисаж в Измайлово (Izmaylovsky Market) → 紅場 Крaсная плoщадь (Red Square) → 國家百貨商場 ГУМ (GUM)

Day 9: 出咗地鐵,行無幾耐就見到入口

Day 9: 入口處有地圖,市集嘅設計好有規劃,唔怕蕩失路

Day 9: 入口位置

Day 9:  門口會有人收入場費


Day 9:  市集內井井有條,地方整潔,但始終人流比較多,大家要小心財物

Day 9: 旁邊有啲熟食檔,收吸血鬼嘅價錢,唔建議大家喺呢度食

Day 9: 居然有隻黑白貓!超似砵砵

Day 9: 見得最多嘅係一排又一排嘅俄羅斯娃娃

Day 9: 高矮肥瘦大大小小傳統新潮都有,唔擔心大家買唔到手信,只會擔心唔知揀邊樣好

Day 9: 一隻俄羅斯套娃其實唔平,體積越大,件數越多就更貴。大家出手之前最好格下價,如果買得多可以試吓講價,不過店販一般只肯減少少。某啲大路嘅款式喺市區嘅記念品檔分分鐘賣得仲平,不過呢度勝在款式夠多夠齊。

Day 9: 傳統嘅俄羅斯娃娃太浮誇啦,個人鍾意呢種北歐風!


Day 9: 嫌傳統娃娃太嬌艷,又可以揀政治人物,居然連拉登都有,戰鬥民族果然豪無禁忌!

Day 9: 除咗俄羅斯娃娃外,呢款木製裝飾都好靚,有好幾款著名嘅大教堂

Day 9: 旦酥糕媽就買咗早幾日參觀過位於賽吉耶夫嘅The Assumption Cathedral

Day 9: 呢個聖巴索大教堂手工十分精細,價錢當然唔平

Day 9: 除咗手工藝品,市集入面亦有賣二手相機嘅古董店。旦酥糕媽有玩開LOMO,居然俾我搵到部正宗俄仔LC-A!旦酥糕爸都唔執輸買咗部蘇製旁軸相機。

大家不妨喺度尋吓寶,二手店講價空間大好多

Day 9: 呢位老闆今日做咗單大生意,有個遊客幫佢掃咗幾部風琴相機,見佢哋用部計數機講價都講咗10分鐘

Day 9: 唔知係咩琴,外型好古典

 
 Day 9: 大量襟章

 
  Day 9: 仲有啲原木家品,可以買嚟自己上色

 
Day 9: 當然唔少得俄羅斯皮帽,呢個天氣望到都覺得熱

Day 9: 記念品主要集中喺市集近入口嘅位置

Day 9: 如果繼續行上一層嘅話,就會見到好多夜冷舖,呢一區都係當地人行多

Day 9: 同香港啲夜冷舖差唔多,咩都有得賣


Day 9:連一啲疑似係舊教堂嘅裝飾畫都有

Day 9: 老翻聖巴索大教堂

Day 9: 血拼完後,大家可以返到地鐵站附近嘅商場食嘢,呢度有KFC同Tepemok
http://teremok.ru

Day 9: Tepemok除咗有pancake,仲有俄羅斯餃子,配酸忌廉食,好味道 :)

Day 9: 同中式餃子差唔多

Day 9: 呢枝紅莓汁飲品都唔錯

Day 9: 行完伊斯梅洛沃市場,見天氣好,我哋再返到紅場附近影相

Day 9: 陽光下嘅聖巴索大教堂靚仔咗好多

Day 9: 聖巴索大教堂 Собор Василия Блаженного (Saint Basil's Cathedral)

Day 9: 喀山教堂 Казанский собор (Kazan Cathedral)

 
Day 9: 喀山教堂 Казанский собор (Kazan Cathedral)

Day 9: 國家歷史博物館 Государственный исторический музей (State Historical Museum)

Day 9: 基督復活門 Воскресенские ворота (Resurrection Gate)

Day 9: 喺基督復活門嘅前方地下有塊銅板標誌住 "Kilometre Zero",  即計算俄羅斯所有道路嘅距離都以此為起點

Day 9: 旅客當然要影返張到此一遊照

Day 9: 國家百貨商場 ГУМ (GUM)

Day 9: 入去參觀吓

Day 9: 商場嘅設計充滿歐陸風情

Day 9:  有各種各樣嘅名店同咖啡室

Day 9: 呢日天氣熱,賣糖漿+梳打水嘅小檔大排長龍

Day 9: 食返件雪糕先

Day 9: 呢間又係排隊熱店,有趣嘅係啲雪糕已經一個個筆好晒咁賣(留意收銀嬸嬸身後),所以只有單球不能雙拼

離開國家百貨商場,我哋返到酒店食我哋「最後的(俄羅斯)晚餐」

Day 9: 決定豪啲喺Holiday Day Inn入面食餐好嘅

同普通西餐一樣,都係麵包嚟先,配牛油同橄欖醬

Day 9: 當然唔少得俄羅斯餃子,酸忌廉另上

Day 9: Chicken Kiev 基輔雞
俄羅斯名菜之一,以無骨雞肉包住一大舊牛油再炸,切開時有流心嘅效果。雖然個炸雞有啲乾,不過襯埋個蘑菇汁都幾好味

Day 9: Beef Stroganoff, 俄式酸忌廉燴牛柳絲,又係俄羅斯名菜,超好味!



Day 10
莫斯科 → 香港

Day 10: 10日9夜嘅俄羅斯之旅嚟到尾聲,我哋要出發去機場。坐地鐵2號線到Домодедовская (Domodedovskaya) 站,出閘後留意站內嘅指示

Day 10: 上到地面見到一片爛地

Day 10: 搵咗一陣先見到堆巴士

Day 10:上車前自動會有人向你收錢。

其他往來機場嘅方法,可到 http://www.domodedovo.ru/en/main/getting/1

(分享一則: 上車時因為旦酥糕爸要處理行李,所以旦酥糕媽先上巴士搵位,說時遲那時快,一個貌似中東裔嘅男子扮若無其事咁即刻走過嚟坐喺我身邊,嚇咗我一跳,因為當時架巴士仲未滿有好多位,點解偏偏要坐我隔離?我好大聲咁"No!",指住正上緊車嘅旦酥糕爸,果名男先施施然走開坐响其他空位。後來網上啲人話,俄羅斯有「巴士老鼠」專向遊客落手,襯佢哋無防備嘅時候偷嘢,所以大家記得要小心,有陌生人靠近就要提高警覺啦!)

Day 10: 大約半個鐘後就到達Moscow Domodedovo Airport,俄羅斯之旅亦畫上句號!謝謝收看



其他文章:
10日9夜俄羅斯自由行 - 聖彼得堡篇 • 中央區 • 涅瓦大街 • 基督喋血大教堂 (Day 01)
10日9夜俄羅斯自由行 - 聖彼得堡篇 • 北區 • 彼得與保羅城堡 • 聖以撒大教堂 (Day 02)
10日9夜俄羅斯自由行 - 聖彼得堡篇 • 彼得夏宮 (Day 03)
10日9夜俄羅斯自由行 - 聖彼得堡篇 • 沙皇村 • 凱薩琳宮 (Day 04)
10日9夜俄羅斯自由行 - 聖彼得堡篇 • 冬宮 (國家隱士盧博物館) • 紅箭號列車 (Day 05)
10日9夜俄羅斯自由行 - 莫斯科篇 • 紅場 • 聖巴索大教堂 (Day 06)
10日9夜俄羅斯自由行 - 金環篇 • 賽吉耶夫 (Day 07)
10日9夜俄羅斯自由行 - 莫斯科篇 • 克里姆林宮 • 基督救世主大教堂 • 新少女修道院 (Day 08)
10日9夜俄羅斯自由行 - 莫斯科篇 • 伊斯梅洛沃市場 • 國家百貨商場 (Day 9-10)
10日9夜俄羅斯自由行 - 莫斯科地鐵篇

3 則留言: