8.10.2009

出奇過出奇蛋: LC-A+ x X-TRA 400 +谷沖

話說上個禮拜敗左部LC-A+返屋企, 有新玩意梗係要即刻拎o黎玩. 既然我一直都想玩重拍, 又想玩"谷沖", 索性一次過滿足晒我o既願望: 呢筒菲林完全係實驗性質, 結論係:

LC-A+真係好好玩呀!  谷沖效果也不俗, 下次可以再試.

(谷沖是啥? 可以參考下呢位師兄o既文章, 解釋相當清楚明白 :
http://www.alvinhui.com/forum/viewtopic.php?t=1127)

相機: LC-A+
菲林: FUJICOLOR SUPERIA X-TRA 400 (谷沖2級)

搵貓地o黎試試, 自己好鍾意呢張: 三隻牛酥


牛酥說: 「有家, 有安全感.」
 王家衛feel
失敗作: 旦酥糕合體 (砵砵個頭唔見左!!!)
係公司試試
Cafe de Coral: 反差好大, 不過我鍾意!
晚霞
點少得影下街景
影完龍城就行下龍城

好想睇沖天救兵, 不過要下個星期先有時間
人來人往的海防道
又點少得維港夜景
試下 LC-A+個慢快門: 原來坐船都幾震喎
試玩重拍
重拍
再重拍
忽發奇想, 不過倒轉部機試下! 效果都唔錯, 不過手震, 下次再接再勵

(題外話: 尋晚特登拎筒菲林出旺角曬, 明明話9點半先閂門, 9點三返去居然落左閘! 明知我心急睇相架嘛! 激得我! 難為我老公今日食晏時間都要特登幫我走多次旺角, 真係鬧爆間鋪呀! )

沒有留言:

張貼留言