12.31.2009

聖誕之旅 - 珠海御溫泉

聖誕節旦酥糕爸媽跑到珠海鬆一鬆,目的地:

珠海御溫泉

雖然話就話喺珠海,但其實御溫泉係位於斗門,由九洲港碼頭坐酒店車要70分鐘車程。我哋08:40由港澳碼頭出發,中午12:00左右才抵埗

御溫泉有兩間酒店:舊啲嘅係御瀛庄,而我哋今次投宿嘅係十月新開張嘅雲來客棧

可能想加強客棧嘅特色,門口有兩頭驢仔同一隻牛。隻驢仔成日都被人困住喺圍欄入面,應該好悶囉...

雲來客棧嘅大堂,我地坐喺呢度等check-in

由大堂望出大門口

雲來客棧一共有四層,每間房門口都有枝旗仔寫住房間號碼

一入門口就會見到洗手盆,而大門嘅左邊就係廁所同企缸。設計簡單,而且真係好新淨

房間無咩多餘嘢,床就咁鋪係地台上面。地方都算闊落,好似話最多可以住6個人

放低行李,就出去行吓兼醫肚。呢度係另一橦酒店,御瀛庄嘅大堂,睇落真係比較舊

御溫泉有中餐亦有西餐,不過喺大陸都係食返中菜穩陣啲。左面就係食中菜嘅小食坊同御食坊嘅入口,右邊仲有間飛發錢莊(應該係收銀櫃),估唔到同胞們都鍾意搞下gag!

小食坊係24小時開放,食嘅係我國四大發明:「粥粉麵飯」

先嚟一碗牛腩刀削麵:牛腩不過不失,而刀削麵師傅刀工好,麵條真係好薄,條邊仲呈花邊狀,食落好滑似河粉,不過旦酥糕爸就嫌唔夠咬口

刀削麵後面仲有一碟涼拌青瓜,真係大碟到嚇死人,可惜唔係太入味,同越食越辣

另一味係XO醬炒腸粉,鑊氣夠,味道足!套用返旦酥糕爸嘅評語:「炒腸粉都可以炒到似蘿蔔糕咁,正!」

啲腸粉真係好夠份量

煎餃,麻麻,韮菜太多味太嗆

穿過小食坊,就會到食中式小菜嘅御食坊

一坐低服務員就放低紙巾一包及前菜兩碟,盛惠RMB13

當然要先點呢度嘅名菜:泥煨雞。
味道不錯,但隻雞真係好細隻 (呢度已經係成隻雞!)。個汁嘅味道相當複雜,有啲似鹵水汁+藥材煮成,我覺得咸咗少少,旦酥糕爸就話啱啱好

我係蒜蓉怪,呢個籠仔蒸菜芯岩晒我!可惜菜芯唔夠靚有少少渣

另一味,竹架茄子,賣相十分吸引,以為係類似煎釀三寶,但原來似奶油薯餅多啲

呢味係香橙骨, 初初我地仲掙扎緊叫香橙骨定叫蒜香骨,但最後原來香橙骨都有蒜香味,真係... 雖然肥膏比較多,但味道不錯。其實只要係甜甜酸酸嘅嘢我地就鍾意

除咗係蒜蓉怪,我仲係薯仔怪,可惜呢味酸辣土豆絲麻麻,唔夠味

總括嚟講,御溫泉食用方面唔算好出色但合格,價錢同香港差唔多,但夠大碟 (尤其係啲小食同涼菜)。以佢哋位處偏僻,方遠幾哩都無咩人煙嚟計,汽水/椰汁只賣RMB5一罐,都算叫做有良心咯

食飽飽,抖一陣就去浸溫泉。呢度係露天溫泉區大堂。大堂右邊係親王府,即VIP房間,有私家溫泉,可惜想訂嘅時候已經full晒

溫泉接侍處,唔一定係御溫泉嘅住客先可以浸溫泉,呢度有淨溫泉門票賣,我見好多人坐車過嚟浸

溫泉區係24小時開放。我哋個package包埋溫泉門票,可以無限次任浸

溫泉區內當然無得影相,唯有用返官網嘅相片喇

溫泉區唔算好新,但算乾淨 (起碼唔話起晒泡或者有不明浮游物體),區內有一個大池同幾十個細池。至於係咪天然溫泉我就有所保留 (我就聞唔到硫磺味)

我哋最鍾意係地熱帶: 石地板下有泉水管令到地板溫暖,瞓上去真係好舒服,我地初初真係打算瞓過夜,可惜蚊子大軍殺到嚟不得不撤退。我同旦酥糕爸講下次一定要帶埋蚊怕水去!

溫泉區仲有按摩服務,有平有貴。瞓緊响地熱帶時想嚟個平嘅腳底按摩,點知佢地嫌我地買半個鐘咁少,居然唔做我地生意!算,士可殺不可辱

之後我地去咗萬壽閣來個太醫五體 (其實我都唔係好明咩叫太醫五體),總之按摩前會幫你先把脈,再因應你需要比杯藥酒同茶你飲,跟住就按摩。我地試咗十五絡推(RMB198,80min),嘩,舒服到痺! 佢唔似平時中式按摩咁死摔你d筋,而係穴位按摩,由每隻手指腳趾一路㩒㩒㩒到心口,不會痕不會痛,讚!

再嚟幾張夜景:雲來客棧

近門口處的一棵大聖誕樹,而家連大陸都要搞聖誕消費

露天溫泉區大堂

總括黎講,御溫泉內除咗食/浸溫泉/按摩外都無咩特別嘢玩。不過近近地想relax吓都係一個唔錯嘅選擇

沒有留言:

張貼留言