7.03.2009

10日9夜絲綢之路 - 敦煌 • 莫高窟 • 嘉峪關 • 青海湖 • 漢陽陵 (下)

上回講到旅遊巴駛過星星峽,就要同新疆維吾爾自治區告別,正式進入甘肅省。


Day 6 
敦煌 → 鳴沙山 → 莫高窟 → 酒泉

甘肅第一站:敦煌。大家如果對絲綢之路有一定認識嘅話,就必定聽過敦煌呢個大名。敦煌可謂絲路中嘅重要城市。文化遺產相當豐富。呢一日,我哋大清早就出發到著名景點:鳴沙山。

我哋係入口等工作人員安排,就騎上五隻一隊嘅駱駝前進。我係第一次騎駱駝,佢地都算溫馴,仲好有好奇心。我哋騎住駱駝,無幾耐就到沙漠奇蹟:月牙泉。月牙泉雖然處於沙漠中,但水源永遠充足。我哋去個日啲泉水簡直滿到瀉,搞到月牙唔似月牙。除左睇景,團費仲包玩一次滑沙。不過要行上條上百級嘅筆直樓梯都幾要命,難為啲伯伯每日要走幾轉搬啲車呔上黎比我哋用。

Day 6: 敦煌 - 嗚沙山

Day 6: 曬駱駝

Day 6: 騎著駱駝前進

Day 6: 唔似月牙嘅月牙泉

Day 6: 仲可以玩滑沙

睇夠玩完就騎返駱駝出去,離開鳴沙山。下一站,莫高窟!

Day 6: 敦煌 - 莫高窟

莫高窟係中國文化嘅一大寶藏,已經有1600多年嘅歷史。莫高窟共有千多洞龕,洞內有無數嘅壁畫同塑像。我哋只係參觀咗幾個比較有代表性嘅洞龕,而為左保國家一級文物,所有洞龕都係嚴禁拍照。

Day 6: 指示牌

Day 6: 九層樓,內有一尊高34.5米嘅佛像

Day 6: 莫高窟做咗維修同保護工程。下面齊整嘅係人工建造,上面不規則嘅先係原貌

Day 6: 為防止文物受到風雨陽光影響,莫高窟嘅泂穴都裝咗一度度門。

Day 6: 睇完莫高Gallery,經過戈壁灘,就要去我哋呢晚嘅落腳地:酒泉



Day 7
酒泉 → 嘉峪關 → 酒泉 → 酒泉公園 → 張掖 → 大佛寺 → 木塔寺

今朝一早走返少少回頭路,先到「天下第一雄關」:嘉峪關。嘉峪關位於萬里長城嘅最西端,而城樓於明朝建成,已經有600多年歷史。

Day 7: 天下第一雄關:嘉峪關

Day 7: 嘉峪關

Day 7: 嘉峪關

Day 7: 嘉峪關

Day 7: 由城牆上望出去,見到四野荒蕪嘅戈壁灘

睇完長城,又返到酒泉參觀酒泉公園。到底酒泉點解叫酒泉? 話說當漢代大將霍去病擊退匈奴有功,武帝賞賜御酒,霍將軍實行有福同享,將御酒倒入泉中,與眾將士有酒齊齊飲。

Day 7: 酒泉公園

Day 7: 地下有精緻嘅銅製浮雕裝飾

Day 7: 相傳霍將軍就係將御酒傾倒係呢個泉度

Day 7: 酒泉公園

既然酒泉有酒,又點少得夜光杯?我哋之後去到夜光杯廠,起初以為又係另一個無聊購物點,點知睇落又好有趣。眾團友都聽得津津有味,大家亦都乖乖咁打開銀包大捐血;而我覺得最大得著就係知道夜光杯原來係唔識自己發光,而係因為以墨玉所造嘅杯身非當透薄,薄到連月亮光線都能射透,有如黑夜中發光,所以得名為夜光杯。

Day 7: 夜光杯廠內,每隻夜光杯都係由人手打造,隻隻都獨一無二

Day 7: 薄到透光

離開酒泉,就出發到張掖參觀大佛寺同遠望木塔寺

Day 7: 大佛寺

Day 7: 大佛寺

Day 7: 木塔寺


Day 8
張掖 → 青海湖 → 西寧 → 日月山

離開張掖,我哋就出發到行程嘅另一個高潮:青藏高原。青,係青海個青;藏,係西藏個藏。嚴格嚟講,青藏高原唔算係絲路嘅一部份,但沿途風景實在美不勝收!叫得做高原,海拔要有返咁上下。我哋坐住旅遊車,一路上一路上,跨過祈年山脈,最高海拔達4300米。為免我哋過份緊張,導遊一路解釋高原反應好多時都係心理作用,不過上到咁高嘅地方,少少頭脹脹,耳塞塞實在係少不免。

係青海省見到嘅風景,同新疆或甘肅省嘅又好唔同。一路望落去都係藍天白雲同無邊際嘅草原,間中會見到大群牛羊聯群結黨咁過馬路。而下一站我哋就會到中國最大嘅鹹水湖:青海湖。

Day 8: 向青藏高原進發,遠遠望到連綿嘅雪山尖。

Day 8: 沿途不時見到藏族牧民家

Day 8: 旅遊巴沿著山路慢慢向上,不知不覺已接近海拔4000米,自己有少少高山反應:有輕微耳鳴同頭脹

Day 8: 一路上都好多好多羊,真係見羊多過見人,而羊屁股嘅顏色係佢哋嘅ID,代表佢地屬於邊家牧民

Day 8: 青海湖 - 金沙灣風景區

我哋喺青海湖嘅金沙灣風景區落車,坐住吉普車到達湖邊,湖水不算清澈,不過景色好靚,對住一望無際嘅大湖,忽然覺得自己好渺小,亦驚嘆造物主嘅奇妙:神確實有無窮嘅想像力和創造力!

Day 8: 青海湖

Day 8: 團友可以楂四驅車,不過要先test下你識唔識楂,我哋最後無玩度,怕肥佬會好瘀

去完青海湖,旅遊車就會經過青藏高原及黃土高原嘅分界線:日月山。日月山係古時吐蕃同中原嘅交界,相傳文成公主都係經過呢坐山嫁去吐蕃 (即而家嘅西藏)。翻過日月山,離開青藏高原,眼前景色又大有不同:由一望無際嘅草原,變成井井有條嘅耕地,亦都表示我哋正式踏入黃土高原。

Day 8: 開始見返啲草以外嘅植物



Day 9
西寧 → 塔爾寺 → 西寧機場 → 西安 → 大雁塔 → 唐文化藝術廣場

今日係喺青海省嘅最後一日。朝早我哋出發到藏傳佛教六大寺院之一:塔爾寺。參觀完覺得藏人對宗教嘅熱誠真係好強烈 (亦第一次領教到酥油燈嘅厲害!完全明白咩叫唔食羊肉一身羶)。

Day 9: 塔爾寺

Day 9: 塔爾寺

Day 9: 塔爾寺

Day 9: 塔爾寺

Day 9: 喺塔爾寺外見到呢個donut X 牛脷酥嘅小食,忍唔住買咗一個嚟試

Day 9:  午飯後有藏式月餅食 (但唔好食,好似隔夜饅頭,又乾又無味)

遊完塔爾寺,我哋坐內陸機返到西安,參觀大慈恩寺和寺內嘅大雁塔,相傳唐三藏係度主持寺務同翻譯經文,所以寺外嘅唐文化藝術廣場有一座唐三藏嘅銅像。

Day 9: 大雁塔,呢位就係唐三藏啦

Day 9: 大雁塔

Day 9: 大慈恩寺

Day 8: 喺大雁塔旁邊嘅唐文化藝術廣場



Day 10
西安 → 古城牆 → 咸陽 → 漢陽陵 → 西安 → 香港

今日係旅程嘅最後一日。(題外話,就係前一晚雷曼兄弟宣佈清盤,所以呢日有幾位團友顯得憂心忡忡,無晒笑容)

早上興緻勃勃到西安古城牆,去完就一肚火,點估到古蹟會變成購物點,入到城樓比人勁sell貔貅?激氣,國家級文物點解會比人做咗促銷場?火上加油嘅係之後又要去多個購物點絲綢店,困左喺個度差唔多兩個鐘先有得食晏。

Day 10: 古城牆,西安嘅空氣污染相當嚴重

Day 10: 古城牆

俾人硬銷完兩個鐘,正盤算返到香港點樣寫封投訴信時,居然仲有一景點令我哋大開眼界:就位於咸陽市嘅漢陽陵。漢陽陵係漢朝第四個皇帝漢景帝嘅陵墓,同秦始皇嘅兵馬俑一樣,陸墓入面有好多陶俑做陪葬,不過就細隻好多。陶公仔包羅萬有,有男有女有太監,豬牛雞馬羊狗食物用具等樣樣都有,但點解啲公仔無晒手,又無著衫嘅?原來當年啲陶公仔有可活動嘅手手,又有衫著,不過經過二千幾年,木造嘅手同絲質衫都化成灰囉...

去完漢陽陵真係令我大開眼界。難得博物館內嘅裝修一啲都唔娘!簡直係潮添!如果大家有機會去西安嘅話,不妨行一轉。


From 漢陽陵博物館 http://www.hylae.com (網頁反而設計得好娘)

Day 10: 咸陽 - 漢陽陵

Day 10: 陶俑原貌模型,考古人員估計原貌係咁嘅

Day 10: 咁多動物,似唔似挪亞方舟?

Day 10: 點解呢個公仔造型咁怪?

Day 10: 因為佢要騎馬囉!

睇完漢陽陵,今次嘅絲路之旅亦正式完結。今次旅程實在令人回味,正計劃下一次到北疆之遊!



其他文章:
10日9夜絲路之旅 - 西安 - 烏魯木齊 - 天山天池 - 吐魯番 - 哈密 (上)

完整相簿:
http://www.flickr.com/photos/amywai/sets/72157612192147685/detail/

想睇更多相片?可以到旦酥糕爸嘅相:http://www.fotop.net/lncb/SilkRoad1

沒有留言:

張貼留言