7.21.2009

七月上旬敗家實錄 同場加映 凹凹賞第一回(續)

又到敗家實錄o既時間. 呢上半個月算乖, 買左好少o野, 仲要樣樣都好實用.



1. 廣源良 菜瓜水 180ml ($29, SaSa) ****

2. 廣源良 綠豆洗容素 180 g ($25, SaSa) ****
早前可能天氣熱, 塊面係咁爆瘡. 人地話用綠豆粉做mask可以舒緩暗瘡. 其實好耐之前都試過, 但敷完會好乾. 最近見人讚好又心思思想試多次, 今次o既配方係綠豆粉+菜瓜水, 要注意千祈唔好敷太耐, 大約5分鐘就夠. 暗瘡又好似真係生少左!

3. REVLON ColorStay 04 Sand Beige 29.5ml ($158, 萬寧) ***
網上大獲好評o既粉底. 可惜顏色選擇較少, 我買左04色都覺得太白. 持久度同遮瑕度都可以, 但我仍然覺得Dr. G枝BB Cream係最適合我.

更新:
用耐左又覺得ok喎, 透薄自然, 不過遮瑕度唔高, 雖然仍然覺得隻色白左少少, 可能我條頸真係太深色, 等我搽多d美白先!

4. UTENA Simple Balance 肌色UV + 美容液 100ml (約$48, 龍城) *****
本身對UTENA呢個牌子頗有好感. 旗下PURESA系列的paper mask又平又好用 (一定要買紙盒5片裝! 膠盒抽取式個隻唔掂!) 某日逛龍城就買呢枝肌色防曬. 岩晒唔想化妝o既日子用. 佢本身有少少顏色(黃黃地), 用後可以均勻膚色. 仲有保濕成分透明質酸, 質地輕簿又唔乾. 雖然無控油成份, 但出油情況唔算嚴重.
更新:
而家趕時間多數用佢, 防曬+Base一次過

5. AQUALABEL 光感保濕兩用粉餅 03 健康膚色
(粉盒$40, 粉餅$119, 75折, SaSa)
見我塊MAYBELLINE 2-way就黎用完, 行過見到AQUALABEL粉底系列做緊75折就買左. 暫時仲未用.
P.S. 個粉盒都幾靚

更新:
一d都唔好用, 唔貼又勁浮粉, 用左幾次就送左佢去推填區, 但個粉盒有留返, 而家載住我新買o既Ettusais Zero Pore Dry Block Pact.  (Shiseido 廠出o既卡式粉餅大多數可共用)


簡約設計


打開入面睇睇 (粉餅有跟海棉, 不過我拎起左)

除左自己花錢買o既野, 仲有神秘人整左兩份贈品比我

A. THE BODY SHOP 精選禮盒:
  • Peppermint Cooling Foot Spray 60ml
  • Moringa Shower Gel 60ml
  • Camomile Gentle Eye Make-Up Remover 60ml
  • Divide & Multiply Mascara 5ml
  • Clutch Bag 一個



B. FANCL X Top Models 限量版獨家設計「輕巧他化粧袋」 Kathy X Cute




::::::::::::::::::: 同場加映, 凹凹賞第一回 (續) :::::::::::::::::::

跟進下塊Maybelline 粉餅o既情況先:
進展相當良好!
 
後記: 有一次唔小心跌左落地下, 全部碎晒!

沒有留言:

張貼留言