7.04.2009

2日1夜飲飽食醉澳門遊 - 威斯汀 • 福隆新街 • 福龍 • 法蘭度

 

每年結婚週年記念,我和老公都會以一個短途旅行作為慶祝。多得阿蘇早前的節目,三週年記念的旅行,澳門以大熱姿態勝出!

Day 1: 香港 → 澳門 → 威斯汀度假酒店 → 福隆新街 → 聯記麵食 → 美的雪糕→ 大三巴 → 福龍葡國餐
Day 2: 法蘭度餐廳 → 官也街 → 大利來豬扒包



Day 1
Day 1: 這是我們的酒店:位於路環的威斯汀度假酒店

Day 1: 客房

Day 1: 露台望出去黑沙海灘

Day 1: 露台望出去酒店泳池

正式開始搵食之旅。第一站:福隆新街 (都幾難搵,因為好多地圖都無寫到呢條街名)

本來打算食厚切芝士包同蟹盒,點知去到兩間鋪都落咗場... (所以奉勸各位,閒日去的話一定要揀食飯時間去!) 唔緊要,立即改變策略,改食聯記麵食(清平直街)之蝦籽撈麵!

終於開始第一餐。我叫咗招牌蝦籽撈麵:麵靚而無鹼水味,蝦籽香口又夠多,可惜麵質唔算好爽口,比較細碟同埋都幾油。
老公另外叫咗水餃蝦籽撈麵,但水餃有啲失手,餃皮有點爛,不過味道算唔錯。再叫多碟油菜,冬天的菜芯特別好食!

聯記麵食雖然鋪仔細細,但服務態度相當不俗,臨走時老公係咁影住煮麵師傅都無俾人趕 :)


Day 1: 福隆新街

Day 1: 聯記麵食 - 蝦籽撈麵

Day 1: 聯記麵食 - 蝦籽撈麵

食完麵正想行返出大街,就見到架雪糕車,就係啲雪糕賣得超級貴個部。一粒湯丸咗右大嘅雪糕波居然要收十蚊! 味道分別有士多啤梨,蜜瓜同芋頭,老闆得戚咁話自己可以做到一球三味。我最終揀咗雙色,但下次都係揀單味好,因為咁細個波太多隻味都分唔出邊隻打邊隻。

其實啲雪糕真係好香同滑,但實在太貴啦! 順帶一提,個老闆都幾多嘴...

Day 1: 懷舊雪糕車 - 美的雪糕

Day 1: 新馬路

行完到新馬路行吓幫助消化

Day 1: 民政總署大樓

Day 1: 民政總署大樓

Day 1:  台灣帝鈞碳烤胡椒餅

因為計劃夜啲去食厚切芝士包,
所以間場時段就去咗大三巴附近食胡椒餅

Day 1: 用料都算足,不過老公話味道一般,
始終都係台北龍山寺附近果間最好味!

Day 1: 新馬路的夜景

磨下磨下到6點,福龍終於開門啦! 二話不說即叫個厚切芝士包先:好味呀! 外脆內軟,芝士味又唔會太濃 (本人好怕臭芝士)。另外叫咗個咖喱牛尾:咖喱好香口而唔會太辣,質地比較稀身,用嚟點麵包一流! 最後當然唔少得佢地嘅招牌鴨飯:一層飯,一層切碎咗嘅鴨肉同腸,再多一層飯...食落有少少似煲仔臘味飯,而啲鴨油沁晒入啲飯度...嘩! 正!

Day 1: 福龍葡國餐

Day 1: 厚切芝士包

Day 1: 咖喱牛尾

Day 1: 招牌鴨飯



Day 2
第二日早上,先係酒店食個簡單早餐,11點咗右就出發到今次重點:法蘭度餐廳。由酒店出發,沿著黑沙海灘行去要小半個鐘,一去度已經排晒長龍,好彩最後都順利入坐!

如果大家都想食法蘭度的話,我建議大家選擇中午去,一來夜晚唔知要等到幾點,二來個度位處偏僻,日頭去無咁容易蕩失路。

入正題,開餐啦:麵包人人有份。 先黎一個沙律:蕃茄非常新鮮,個dressing酸酸地好開胃。我自己就點咗半瓶Sangria,唔好睇少佢係水果酒,飲咗一半我已經浮浮地 (係...我認我酒量差...)。跟住出場嘅係燒沙甸魚,都燒得好香,可惜塊皮就咸咗少少。或者因為我個人對魚的興趣不大 (「咁你又叫!!!」),最後都要將碟魚三二分帳:老公食三條我食一條半 (仲有半條趁無人為意比我埋咗係堆渣滓下面)。

我地當然有叫到招牌菜燒乳豬食,但因為等得太耐嘅關係,一嚟到就本能反應地放晒入口,醒起要影相嘅時候已經得返啲豬骨...不過唔緊要,佢嘅味道已經深深咁印咗係我腦海,真係好好食,正所謂皮脆肉嫩就係呢款 (雖然仲有幾條豬毛未清晒)。

Day 2: 沿著黑沙海灘向法蘭度

Day 2: 法蘭度餐廳

Day 2: 法蘭度餐廳

Day 2: 沙律,麵包,Sangria

Day 2: 燒沙甸魚

Day 2: 黑沙海灘嘅小食檔

食完法蘭度就出去官也街(由黑沙海灘撘的士去官也街都要成五六十蚊! 過份!)。去到氹仔居然比我見到一整竇貓,對我呢個貓痴黎講可謂一大驚喜。其中一隻擁有藍眼睛嘅白(正確啲應該係灰)貓,口渴就走去人地個桶度飲水。飲咁耐就企咁耐,非常搞笑!

嚟到氹仔當然唔少得最出名的大利來豬扒包! 當日去到嘅時候係兩點九,已經好多人排隊等三點正出爐的豬扒包。唔講唔知,食豬扒包要排隊,但豬扒多士係唔使排嘅! 只要搵個位坐好叫人幫你落單就得,所以黎咗三次都未食過豬扒包,因為條隊實在太恐怖。

食完豬扒包,是次澳門美食之旅亦告終!

Day 2: 大利來長龍

Day 2: 大利來豬扒多

Day 2: 飲水白貓


Day 2: 好似個人仔咁企喺度飲水,好搞笑

Day 2: 黃貓仔

Day 2: 有對貓眼監視著我



完整相簿:
http://www.flickr.com/photos/amywai/sets/72157611865725980/detail

想睇更多相片?可以到旦酥糕爸嘅相:http://www.fotop.net/lncb/Macau

沒有留言:

張貼留言